WERSJA MECHANICZNA
Napędzany przez przedni WOM ciągnika. Wyposażony w specjalną przekładnię z podwójnym skosem, aby utrzymać wałek odbioru mocy w optymalnym położeniu i bez kątów ujemnych, nawet przy szczotce ustawionej pod kątem 30° w obu kierunkach. Dolny napęd narożny przenosi ruch na szczotkę za pośrednictwem przekładni łańcuchowej.
WERSJA HYDRAULICZNA
Silnik hydrauliczny połączony ze szczotką za pomocą bocznej przekładni łańcuchowej. Zalecany przepływ hydrauliczny około 60-70 l/min. W przypadku wyższych natężeń przepływu konieczne jest zainstalowanie specjalnego zaworu sterującego przepływem. Wymagania nośnika: dwa układy dwustronnego działania do podnoszenia lemiesza i kąta szczotki oraz jeden jednostronnego działania ze swobodnym powrotem do napędu szczotek.
INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA:
SYSTEM PŁYWAJĄCY
Pozwala na automatyczne dopasowanie szczotki do profilu drogi przy odpowiednim nacisku (kontrolowanym przez regulator sprężyny). System zapewnia stałe parametry mycia przy niższym poborze mocy i absorpcji.
KOREKTA USTAWIENIA
Odchylenie poziome około 10°, aby móc pokonywać górskie drogi z ostrymi zakrętami, z dużą różnicą wysokości.
OSTRZE LEMIESZA
Wykonane z gumy, z metalowymi lub tekstylnymi wstawkami i minimalną twardością 80 Sh. Odporność na uderzenia 200 daN/cm w temperaturach od -25°C do +5°C; szczególnie nadaje się do zaśnieżonych dróg z roztworami soli. Dwustronny, aby jak najlepiej wykorzystać jego zużycie, o grubości 40 mm i wysokości 300 mm.
SZCZOTKA CENTRALNA
samoczyszcząca, składa się z termozgrzewalnych “pasków”, aby uniknąć zatykania, tworząc średnicę 80 cm. Szczególnie nadaje się do śniegu. W pełni nadaje się do recyklingu i można ją łatwo wymienić bez demontażu wału.
WIELOFUNKCYJNOŚĆ: odśnieżanie i szczotkowanie
DODATKOWE INFORMACJE:
System Combi Neve, szczotka plus pług śnieżny, to ciekawe rozwiązanie do czyszczenia i szybkiego odśnieżania pasów startowych lotnisk, dużych parkingów, autostrad, placów ulicznych, przystanków autobusowych z delikatnymi chodnikami, gdzie wymagane jest skuteczne czyszczenie bez użycia soli lub chemikaliów.
- Doskonale sprawdza się się na drogach z dużą ilością błota pośniegowego.
- Sprawdzony system, działający już od 2015 roku dla wymagających klientów poszukujących zunifikowanych rozwiązań technicznych.
- Gama trzynastu modeli o rozmiarach od 130 do 350 cm w pełni odpowiada wymaganiom rynku.
- Szczotka może być specjalnie perforowana dla łatwego opróżniania ze śniegu, wykonana w technologii pierścieniowej z PPN o średnicy 650 lub 800 mm lub za pomocą linii paskowych, które ułatwiają jej regenerację i wymianę elementów zużytych bez konieczności demontażu wału głównego.
- Szczotka jest montowana w systemie Floating System, który pozwala na automatyczne dostosowanie szczotki do profilu drogi przy nacisku kontrolowanym przez specjalny regulator, który ograniczając jej zużycie, znacznie zmniejsza również pobór mocy, dając duże oszczędności ekonomiczne.
- Pług śnieżny wyposażony jest w koła z toczonego polietylenu o dużej gęstości, z możliwością hydraulicznego podnoszenia, lub koła z pełnej gumy montowane z ciężkimi podporami, o udźwigu 1600 kg dla każdego koła. Wybrany lemiesz roboczy może być wykonany z poliuretanu lub czarnej gumy z wkładkami poliamidowymi i metalowymi. Pługoszczotki Combi Neve mogą być dostarczane zarówno w wersji hydraulicznej, jak i mechanicznej, przy czym ta ostatnia jest wyposażona w przekładnię dwukątową, która utrzymuje wał kardana w optymalnym położeniu bez kątów ujemnych, nawet przy maszynie ustawionej pod kątem 30° w prawo lub w lewo, redukując hałas i wydłużając jej żywotność.